Celosvětový vývoj situace s virem Covid-19 způsobil divoké změny napříč celým světem. Všichni do té doby měli za to, že ekonomika vzkvétá, firma šlape, jak nejlépe může, že se všeobecně lidstvu daří a komunikace je na nejvyšší úrovni. Je to ale opravdu tak? Dokážeme si sdělovat důležité informace? Uměli jste vy komunikovat vlastně už před krizí? Pokud chcete zjistit, jak na lepší komunikaci, jste ve správný okamžik u správného článku.

Coronavir ochromil globálně celou planetu a donutil nás komunikovat jinak-na dálku a on-line. Lidé se museli zastavit, výroba ustala, život zpomalil. Komunikace se stala každodenní realitou a najednou je potřeba zjistit, jak vlastně spolu komunikovat, jak si předávat podstatné informace, jaké komunikační prostředky zvolit. Co vy a komunikace? Zvládáte řešit denní úkony „klidně jen z domu od počítače“, aniž byste do výroby museli strčit nos? Že ne? A je to přitom tak snadné. Zkuste to také.

 

Trochu jiné roušky

Vzájemná pomoc není vždy jen o ušití roušky. My vám chceme ukázat i trochu jiné roušky, které mohou pomáhat ve výrobě. Co to je? Komunikace bez kontaktu. A klidně z domu s nohama na stole. Aniž budete muset do výroby vkročit, můžete předávat informace okamžitě a těm, kterých se to v danou chvíli opravdu týká. Žádné telefonáty, videohovory – pouhé ťuknutí prstem ve správnou minutu.

 

Jak „rouškují“ naši zákazníci

Jednoduše využívají funkcionalitu „Komentáře“. Je to jednoduché, rychlé, přesné. Nemusíte nikam chodit, abyste zjistili, proč se na stroji stalo něco mimořádného a dali následné pokyny. Přidejte svůj komentář tam, kde je to třeba a zapojte se do komunikace s kolegy, kteří stojí třeba přímo u stroje.

Zeptali jsme se několika našich zákazníků, jak jim Plantyst v těchto dnech nejvíce pomáhá a jaké zkušenosti by mohli nabídnout i ostatním jako pomoc v těžkých dnech home officů, video callů a separovaných směn.

Rady těch, kteří ví, jak na to:

Komentáře jsou mostem z domovů ke strojům, i když fyzicky jej nepřejdeme.

Díky monitoringu můžeme sledovat a komentovat výrobu odkudkoliv.

Je skvělé komunikovat tak, jako bychom byli přímo ve firmě.

Pár kliků stačí k tomu, abych klíčového člověka ve směně, ale i v té další, informoval o nějaké události, která se stala nad rámec vymezeného prostoje.

Nepoužíváme sice na zakázky Plantline, ale díky komentářům můžeme zadávat podobné informace například k jednotlivým jobům.

Díky komentářům mohu zalarmovat údržbu - oni pak pro změnu specifikují vlastním komentářem danou situaci mnohem podrobněji, což je přesně to, co potřebujeme.

Plantyst nám dává kontrolu i tehdy, když u stroje nemůžeme být.

 

Jak to funguje v Plantystu - Vyzrajte na to

Přijde vám používání komentářů také tak skvělé, jako našim uživatelům, kteří komentáře zařadili do svého každodenního programu a díky tomu šetří čas i peníze? Chcete se k nim také připojit a zjistit, kolik výhod tahle šikovná funkcionalita nabízí? Není nic jednoduššího.

A věděli jste, že můžete zmínit kolegu do svého komentáře a zapojit ho tak okamžitě do dění? Tak nyní už to víte a podívejte se na našem supportu, jak na to. V naší dokumentaci, která podrobně popisuje technické možnosti, se dozvíte, jak to funguje.