V dnešním rozhovoru se seznámíme s klíčovou osobou v týmu zákaznické podpory, která nám dává nahlédnout do své energické a empatické povahy. Promluvila o tom, jak se dostala k práci u nás, jak pomáhá zákazníkům Plantyst a jak vypadá její pracovní den.
Jak by ses představila těm, kteří tě ještě neznají? Jaká je tvoje odborná historie a co tě přivedlo k nám?
Kdybych se měla popsat nějakému cizímu člověku, asi bych řekla, že jsem hodně energická a jsem pro každou legraci. Jsem člověk, který rád pomáhá a rád vidí, že má jeho práce nějaký výsledek. A to je i důvod, proč jsem se hlásila na zákaznickou podporu.
Co se týče mé odborné historie, mám se zákaznickou péčí roky zkušeností a v této oblasti jsem prostě jako ryba ve vodě. Ale je pravda, že v Plantystu je to malinko jiné v tom, že člověka na druhé straně můžu potkat opakovaně a mnohdy i osobně tváří v tvář. Budujeme pak daleko bližší vztah a to mě vážně baví.
Jaká je role oddělení zákaznické podpory ve firmě Plantyst?
V první řadě je to samozřejmě pomoc našim zákazníkům. Dělám všechno pro to, aby na to jednak nebyli sami, a aby dokázali s Plantystem fungovat sami. Funguji vlastně jako taková berlička – jsem tu pro ně v podstatě kdykoli a snažím se, aby to věděli.
V tom je podle mě zákaznická podpora důležitá – udržujeme s lidmi stálý kontakt a budujeme důvěru.
Jaké jsou nejčastější dotazy, které dostáváš?
Problémy jako takové řeší spíš Michal Kutil, nebo pánové z obchodu. Já mám na starosti spíš systém jako takový. Ty úplně nejčastější dotazy, co se týká zákaznické péče, pak bývají samozřejmě k našemu onlinu. Třeba zákazníkovi nepřitékají data, která by potřeboval vidět a tak pak zvedne telefon a ptá se mě, proč to tak je. Často je to věc nějakého nastavení, nebo oprávnění a na mně pak je, abych je krok po krůčku navedla a zprovoznili jsme to.
Jsou nějaké nové funkce nebo inovace, které Plantyst plánuje v blízké budoucnosti? A jak Plantyst využívá zpětnou vazbu od zákazníků?
Určitě jsou, ale zatím je nechci zmiňovat, to bych nechala na říjnový workshop (ještě máme pár volných míst).
A jak Plantyst sbírá a využívá zpětnou vazbu od zákazníků? Už jsem se několikrát setkala s požadavkem, námětem od zákazníka na nějakou funkci, která v systému běžně není. Pan Kutil se pak spolu s programátory snaží tomu člověku vyjít vstříc a vytvořit to pro něj na míru. Někdy se pak taková novinka zavede všude… ale víc už neprozradím, to si opravdu schovávám na workshop.
Jak se staráš o to, aby zákazníci věděli o nejlepších postupech a novinkách?
To je možná spíš otázka na naše marketingové oddělení. Každopádně posíláme pravidelně newslettery a určitě bych vypíchla LinkedIn, kde najdete spoustu zajímavých informacích jak na firemní stránce, tak na osobních profilech obchodníků.
Osvědčily se nám i webináře, které moderuje Janek Blažek a týkají se aktuálních a zajímavých témat. Třeba v červnu byla řeč o monitoringu spotřeby elektrické energie a webinář měl docela velký ohlas.
Jak vypadá tvůj typický pracovní den?
To je zajímavá otázka, protože tady něco jako typický pracovní den tak úplně neexistuje. Každý den je jiný. Pokud bych ale měla vybrat takové ty častější dny, tak vypadají nějak takto – ráno na půl osmou příchod do práce, kontrola e-mailu, jestli se třeba za odpoledne, nebo během noci nestal někde nějaký problém. Píšu, volám a zbytek pracovní doby teď aktuálně věnuji úpravě dokumentace a článků na support plantyst.com. Snažím se, aby to bylo přehledné, jednodušší, úhlednější. Takže to je takový obyčejně neobyčejný pracovní den. 🙂
Co bys poradila firmám, které zvažují implementaci Plantyst?
Aby na něj nekoukali jako na produkt, který je potřeba koupit a umístit do firmy, ale aby ho opravdu brali jako naši pomoc. Že se snažíme, aby se jim pracovalo lépe, aby měli přehled o tom, kde jim to třeba v té firmě vázne.
A pak ještě jednu věc: i tady platí, že dokud nevyzkoušíš, nevíš. Dokud člověk nezkusí monitoring strojů, nemůže vědět, jaký přínos by pro jejich firmu měl.
Terezo, díky moc za rozhovor a doufáme, že se ti u nás bude pořád líbit.
Tereza Valášková nastoupila do Plantyst na začátku dubna 2023, kdy odcházela Martina Šibravová na mateřskou dovolenou a má pro vás, naše zákazníky, vzkaz:
„Budu se snažit odvádět stejně dobrou práci, jako odváděla ona. A budu se snažit, aby se našim zákazníkům pracovalo s Plantyst co možná nejlépe a nejjednodušeji. Můžete se na mě kdykoliv obrátit.“